Netflix отвора огромни локации со места за забава во два града за кои вели дека ќе им овозможат на фановите да се нурнат во световите на нивните омилени емисии.
„Искуствените“ комплекси, наречени Netflix Houses, ќе вклучуваат детални настани, тематски продавници за подароци и ресторани. Во пренамената на празниот малопродажен простор, куќите ќе зафаќаат поранешни локации на стоковни куќи во Dallas Galleria и трговскиот центар King of Prussia (во близина на Филаделфија). И двете ќе се протегаат на повеќе од 100.000 квадратни метри и треба да бидат отворени во 2025 година, според стриминг гигантот.
Тоа е ТВ дотерување на Нетфликс на тематски парк. За љубителите на нејзината мрачна драма „Игра со лигњи“ и поврзаното реално шоу, на пример, Нетфликс ветува дека ќе го рекреира предизвикот на програмата „Стаклен мост“. Натпреварувачите одат или скокаат преку јасни панели кои се скршат – и ги фрлаат – ако застанат на погрешна.
Тоа е ризичен потег. Критичарите на проширувањето забележуваат дека привлекувањето на повторен бизнис ќе биде предизвик. „Еден од клучевите за успехот ќе биде да се задржи понудата освежена, така што ќе ги задржи луѓето да се враќаат на она што е ново“, рече Нил Саундерс, управен директор и аналитичар за малопродажба во GlobalData.
Нетфликс веќе има значителен успех со елаборирани турнеи продукции и настани поврзани со некои од неговите програми од повисок профил. Куала Лумпур, Малезија, моментално е домаќин на турнеја на чајот „Бриџертон“; Торонто има вечера „Ножеви надвор“; и Сао Паоло, Бразил нуди извонредно искуство „Stranger Things“.
Ризици и награди
Сепак, сето ова не е нова идеја. „Дизни ја монетизираше својата содржина со години и има многу успешен малопродажен бизнис преку лиценцирање, свои продавници и концепти „продавница во продавница“, рече Саундерс.
За Нетфликс, тоа е само најнов потег во низата напори да го прошири својот профил и приход надвор од стандардниот пренос – иако најголемиот дел од профитот доаѓа од неговата основна дејност. Овие нови иницијативи доаѓаат во време кога профитот во индустријата за стриминг се намалува.
Така, компанијата го намали создавањето на оригинално програмирање, но ги прошири своите понуди за видео игри, прикажувајќи игри погодни за мобилни телефони од франшизата „Grand Theft Auto“. Во проширувањето на брендот, It, исто така, соработуваше со Вилијамс Сонома на линија на садови за вечера, хартиени производи, храна и постелнина на тема „Бриџертон“.