Првата фаза од бумот на вештачката интелигенција (ВИ) несомнено беше дефинирана со моќни големи јазични модели способни за голем број задачи. Моделите со вештачка интелигенција како оние што го напојуваат Chat GPT можат да направат многу работи разумно добро, иако сè уште даваат неточни информации и понекогаш измислени одговори.
Втората фаза најверојатно ќе биде дефинирана од агенти за вештачка интелигенција, кои се со тесен фокус и можат да бидат дизајнирани за автономно да се справат со поврзаните задачи. Замислете бот за вештачка интелигенција за услуги на клиентите кој може да разговара со клиентите, да открие што треба да се направи за да се решат проблемите на клиентите, а потоа да се закачи во внатрешните системи за да се обработат повратите на средствата, да се сменат поставките или да решава проблеми, сето тоа додека се придржува до политиките на компанијата и нејзините процедури. Агентите за вештачка интелигенција би можеле во голема мера да ги намалат трошоците, додека ја подобруваат услугата за клиентите, што ја прави оваа технологија исклучително привлечна.
Агенти за вештачка интелигенција за компаниите
Додека многу технолошки компании зборуваат за агенти за вештачка интелигенција и за агентска вештачка интелигенција, International Business Machines (IBM) е уникатно позициониран да биде на врвот од бранот на агенти со вештачка интелигенција. По неколку години неуспешни стратегии за вештачка интелигенција, IBM се приклучи на пристапот на претпријатие за вештачка интелигенција што собира милијарди долари во резервации
Стратегијата за вештачка интелигенција на IBM има две компоненти. Прво, тука е watsonx, софтверската платформа за вештачка интелигенција на компанијата која може да работи речиси насекаде, вклучително и на AWS на Amazon. Со watsonx, претпријатијата клиенти на IBM имаат комплетно опремена кутија со алатки за развој, обука, тестирање, распоредување и управување со модели на вештачка интелигенција и агенти за вештачка интелигенција.
Голема продажна точка на Watsonx се неговите способности за управување. Некои индустрии имаат строги регулаторни барања и барања за усогласеност, особено кога се вклучени чувствителни кориснички информации. Замислете компанија за финансиски услуги што сака да изгради агент за вештачка интелигенција што може да им помогне на клиентите да ги решат проблемите. Таа компанија треба да биде сигурна дека нејзиниот агент со вештачка интелигенција нема да објавува чувствителни информации или да излезе надвор од законските барања. Платформата watsonx на IBM обезбедува алатки за набљудување и следење за да ги контролира агентите за вештачка интелигенција.
Иако watsonx е моќна платформа, најголемиот дел од резервациите на IBM во вредност од 3 милијарди долари досега потекнуваат од нејзиниот консултантски бизнис. Додека софтверот е важна компонента на секоја стратегија за вештачка интелигенција, на големите претпријатија им требаат и насоки, имплементација и други услуги за да ги реализираат целосните придобивки од вештачката интелигенција. Консултантскиот бизнис е клучна разлика за IBM и помага да се донесе нов бизнис во другите делови на компанијата како софтвер и инфраструктура.
Исполнување на ветувањето за вештачка интелигенција
Иако моделите со вештачка интелигенција за општа намена се импресивни, нивната вредност за големите претпријатија е сомнителна, бидејќи на нивните одговори не може да им се верува и може да биде скапо за работа. Спротивно на тоа, агентите за вештачка интелигенција можат да бидат обучени да извршуваат специфични задачи добро, и тие често можат да користат помалку моќни и поевтини за извршување модели кои не треба да се обучуваат за огромно количество надворешни информации. За претпријатијата кои се мачеа да најдат одржливи случаи за употреба за вештачка интелигенција, агентите за вештачка интелигенција би можеле да бидат одговорот.
Моќната софтверска платформа за вештачка интелигенција на IBM, поврзана со нејзината консултантска рака, е моќна комбинација што ја става компанијата во одлична позиција да биде на врвот од бранот за агенти за вештачка интелигенција и да биде во центарот на вниманието кога станува збор за вештачката интелигенција. Стратегијата за вештачка интелигенција на IBM не привлекува многу внимание од медиумите, но компанијата работи макотрпно за да може на своите клиенти да им овозможи да распоредат вештачка интелигенција на начин што ќе има финансиска и деловна смисла.
Со оглед на моменталната цена на акцијата на IBM, оваа акција вреди да се купи сега и да се чува за времињата што доаѓаат.