Може ли акциите на Нетфликс да продолжат да достигнуваат нови највисоки вредности во 2025 година?

од | 13 ноември, 2024

Нетфликс достигнува нови највисоки вредности оваа недела. Добрите времиња не завршуваат.

Нетфликс (NFLX 1,37%) достигна уште едно највисоко ниво на сите времиња во вторникот. Акциите на водечката светска услуга за премиум стриминг се зголемија за 68% во 2024 година. Акциите се зголемија речиси тројно од почетокот на минатата година.

Очигледно, инвеститорите не се жалат. Можеби изгледа дека акциите ja надминуваат основнoвата, но ајде да ја ресетираме почетната линија. Акцијата е зголемена за само 17% од првиот пат кога Netflix надмина 700 долари пред три години во ноември. Бизнисот дефинитивно се подобри за многу повеќе од 17% во текот на изминатите 36 месеци. Цената на акцијата на Netflix расте. Прашањето е дали може да продолжи да расте и во 2025 година? Ајде внимателно да погледнеме што треба да направи Нетфликс за цената на акцијата да продолжи да достигнува нови врвови во годината што следи.

Финансии кои вреди да се следат

Финансиските резултату од минатиот месец ги зголеми акциите. Приходите се зголемија за 15% до 9,8 милијарди долари во третиот квартал, поттикнати главно од зголемувањето на претплатниците од 14%. Луѓето, исто така, плаќаат повеќе за своите претплати, особено на домашниот пазар, бидејќи корисниците од САД и Канада плаќаат во просек 5% повеќе отколку пред една година. Зголемените маржи ги зголемија оперативната маржа и заработката по акција за 52% и 45%, соодветно. Нетфликс првично предвидуваше зголемување на приходите од 14% и нето приход од 33%.

Нетфликс сега очекува приходот да порасне за 15% за тековниот квартал, како и за целата 2024 година. Се гледа дека приходите ќе забавуват меѓу 11% и 13% во 2025 година, но тоа е само дел од приказната. Netflix гледа дека нејзината оперативна маржа малку се зголемува во 2025 година, така што профитабилноста треба да продолжи да го надминува својот двоцифрен раст на приходите.

Останувајќи чекор понапред

Нетфликс можеби не изгледа евтин. Се тргува за 35 пати повеќе од целната добивка за следната година. Но, да видиме како ќе се одвиваат работите. Можевте да го купите Нетфликс за само 12 пати повеќе од неговите последни проценки за заработка во 2025 година на почетокот на минатата година, но во тоа време професионалците од Волстрит сметаа дека лидерот на стриминг индустријата ќе заработува многу помалку.

Многу интересни работи се случуваат во Нетфликс. Поминаа две години откако објави поевтин план поддржан од реклами за неговите гледачи. Првичните резултати беа охрабрувачки. Огласувачите добија начин да допрат до публика што претходно не можеа да ја допрат.

Дали луѓето би се одлучиле за реклами за да заштедат неколку долари месечно? Ејми Рајнхард, шеф за рекламирање во Нетфликс, објави охрабрувачко соопштение за печатот оваа недела. Во земјите каде што Netflix нуди опција поддржана од реклами, половина од новите пријавувања се одвиваат со поевтиното ниво. Импресивните 70 милиони од 283 милиони платени членства на Нетфликс сега се на планови поддржани од реклами. Тоа е голем скок за формат што беше лансиран пред само две години.

Понова иницијатива е сузбивање на споделувањето лозинки. Нетфликс почна да го прави тоа минатата година на одредени пазари. Ако имате пријател или член на семејството што ја пренесува вашата сметка подалеку од вашата резиденција, Netflix сега бара уште 8 долари за да го додадете и него. Дали е случајно тоа што бизнисот на Нетфликс почна да расте – со зголемена профитабилност – откако беа воведени рекламите и борбата против споделување лозинка?

Едно нешто што ќе биде различно следната година е тоа што Netflix повеќе нема да известува за квартални броеви на претплатници. Инвеститорите нема да го знаат бројот на претплатници или просечниот приход по членство. Моделот се менува со нови нивоа и стратегии за монетизација во 190 различни земји. Судете го Нетфликс по неговиот раст на приходите и заработката, исто како што би правеле и со повеќето инвестиции.

Нетфликс веројатно нема тројно да се зголеми во следните две години, но тоа не значи дека нема да може повторно да го победи пазарот во 2025 година. Сè уште е на врвот од индустријата за стриминг услуги, едноставно не се обложувате против такви компании.